כסא מנהלים

איך לבחור נכון כסא מנהלים

על כסא מנהל לא כל אחד יכול לשבת.

על כסא המנהל יכול לשבת רק מי שמסוגל לנהל את העסק שלכם ביד רמה. זאת בדיוק הסיבה שבגללה חיפוש של כסא מנהלים טוב הוא לא משימה כל כך פשוטה.
לכאורה ההיצע הוא די גדול, אך יחד עם זאת יש פרטים שחשוב מאוד לשים עליהם לב עוד לפני שאתם בוחרים לעצמכם כסא. איך תוכלו לדעת שבחרתם את הכסאהנכון עבורכם? אתם מוזמנים לקרוא ולהבין.


כסא מנהלים – מה הוא אומר עליכם?

כמו כל דבר אחר במשרד שלכם, גם לכסא שלכם יש אמירה. אם אתם כמנהלים מאפשרים לעצמכם לשבת על ככסא קרוע או כסא רעוע, אתם מצטיירים גם בעיני הלקוחות שלכם וגם בעיני העובדים שלכם כאנשים מתפשרים שלא יודעים לדרוש שלמות.
אתם כבר הרי יודעים כי למנהל טוב אסור להסתפק בבינוניות. אז דעו לכם כי החשיבה הזו מקרינה מכם החוצה, והיא באה לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים. אם אתם בוחרים לשבת על כסא שלא מכבד את המעמד שלכם כמנהלים, אל תתפלאו אם הסובבים אתכם לא יכבדו את המעמד שלכם.

האם כסא מנהלים יכול להיות לא נוח?
תתפלאו, אפילו הכסא הגדול ביותר והמרופד ביותר, והמתכוונן ביותר יכול להיות לא נוח. בעבר היה נהוג להזמין כסא מקטלוגים. היום הבחירה ממש לא יכולה להתבצע בצורה זו. אם אתם רוצים לבחור לעצמכם כסא מוצלח אתם חייבים לנסות לשבת בו.
זכרו כי הכסא שלכם הוא לא רק כסא יפה ולא רק כסא מפואר המשדר יוקרה. הכסא שלכם חייב להיות בראש ובראשונה נוח. קחו בחשבון כי אתם הולכים לבלות עלהכסא הזה מספר שעות בכל יום. אתם תנהלו עליו שיחות טלפון ארוכות, תתכוננו למצגות, תכתבו תכניות עבודה, תנהלו פגישות ועוד.

איזה כסא מנהלים כדאי לבחור?
מעבר לעובדה שהכסא שלכם צריך להיות נוח, כדי להקל עליכם את הבחירה, ערכנו רשימה של מספר כללים שחשוב מאוד להקפיד עליהם בזמן שתבחרו לעצמכם כסא או ריהוט משרדי אחר.
1. כסא נוח – הנוחות בהחלט משתלמת. אל תתפשרו עליה. אם אתם רוצים להיות ערניים במהלך יום העבודה ולשמור על הגב שלכם, חשוב מאוד שתוכלו להתרווח על הכסא שלכם ולהרגיש בנוח.
2. כסא מתכוונן – אל תסתפקו רק בתנוחה אחת של הכסא שלכם. לעיתים כדי לחשוב תצטרכו להישען אחורה. לעיתים כדי להרגיש בנוח תצטרכו להנמיך ולהגביה את הכסא שלכם. חשוב מאוד שתהיה לכם אפשרות לעשות זאת.
3. חומר איכותי – לא משנה מה יהיה הצבע של הכסא שלכם. חשוב מאוד שהוא לא יקרע ויגרום לכם למבוכה. בכדי לנקוט במשנה זהירות כדאי שהחומר ממנו עשוי הכסא יהיה דוחה כתמים.
4.כסא מסיבי – חשוב שהכסא שתבחרו יהיה חזק.