שולחן מנהל מותאם

טיפים לבחירה מוצלחת של שולחנות מנהלים

כמעט כל מנהל רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים. גם לקוחות אשר נכנסים למשרדו של מנהל חברה או למשרדו של מנהל בית העסק וגם עובדים אשר נכנסים למשרדו של מנהל מייד מסיקים מסקנות, גם אם בצורה לא מודעת, רק לפי ההתרשמות מהמשרד שלו. לכן חשוב מאוד לכל מנהל להשקיע בעיצוב המשרד שלו.

אין זה אומר כי כל מנהל צריך לקנות לעצמו את הרהיטים היוקרתיים ביותר למשרד שלו, להציב במשרד ספות עור יוקרתיות ולהתחיל לעשן סיגרים. אך בהחלט לא כדאי שהמשרד של המנהל ייראה כאילו הוא מוזנח או כאילו הוא מלוכלך. דבר זה באופן אוטומטי יכול לפגוע בסמכות של המנהל ולגרום לו להצטייר רע מאוד.

כאמור לעיל, המנהל יכול להצטייר באופן לא טוב גם בפני העובדים שלו וגם בפני לקוחות או עמיתים אחרים לעבודה. אפילו הממונים מעל למנהל יכולים להרגיש לא בנוח אם המשרד שלו נראה מוזנח ומלוכלך. כדי להפוך את המשרד שלו למקום שנעים להכנס אליו ולמקום שיוצר רושם חיובי המנהל צריך לשים לב לכמה דברים.

הדבר הראשון הוא הרהיטים אשר נמצאים במשרד. מצד אחד, הרהיטים השונים אינם צריכים להיות מנקרי עיניים כדי שהוא לא יצטייר בצורה שלילית. מצד שני, הרהיטים כן צריכים להיות אלגנטיים ונעימים וכן צריכים לשדר טעם טוב. כאשר בוחרים שולחנות מנהלים וכסא מנהלים יש לבחור אותם לפי אותם הכללים שלעיל.

כיצד להתאים שולחן מנהלים לעיצוב של שאר המשרד?

חשוב מאוד לבחור שולחנות מנהלים וכסא מנהלים ביחד וכמו כן, אם יש את האפשרות, לרכוש את שאר הרהיטים למשרד באופן מרוכז. קודם כל, השיקול לכך הוא כלכלי. ככל שהקנייה מרוכזת יותר וגדולה יותר כך יש סיכוי לקבל הנחה ניכרת במחיר הקנייה. שיקול נוסף אינו קשור לכסף אלא קשור דווקא לעיצוב המשרד.

כדאי לקנות רהיטים יחד כדי לוודא שכל הרהיטים, כולל שולחנות מנהלים, כולל כסאות מנהלים, כולל שידה וכן הלאה, יתאימו אחד לשני. על מנת שהעיצוב של המשרד יהיה נעים ועל מנת שכל מי שנכנס למשרד של המנהל יתרשם מהמשרד ומהטעם הטוב שלו חשוב מאוד לדאוג שכל העיצוב של הרהיטים יהיה זהה או לפחות דומה.

למשל, אם בחרתם שולחנות מנהלים מעץ בצבע כהה מאוד גם הרהיטים האחרים שבמשרד צריכים להיות עשויים מעץ ובפרט מעץ כהה. רהיטים אשר עשויים מעץ כהה ומעץ בהיר לרוב לא יישתלבו היטב יחד. כמו כן, רהיטים אשר עשויים ממתכת ורהיטים אשר עשויים עץ לרוב לא ישתלבו היטב יחד מבחינת עיצוב המשרד.

לבחור שולחן מנהלים על פי אופיו של המשרד

כדאי מאוד לבחור רהיטים ולעצב את משרד המנהל לפי האופי של המשרד. האם המשרד הוא משרד עורכי דין מוביל, משרד יחסי ציבור קטן, משרד של עמותה חברתית או משרד של מוסך? חשוב מאוד להבין מה המשרד צריך לשדר ולהתאים אליו את הרהיטים בהתאם לאופיו של המשרד וכך גם לבחור שולחן מנהלים.